Retour en garantie
Retour
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Kayabike vergoedt alle betalingen van de consument, exclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Mocht u ondanks deze informatie niet tevreden zijn met uw fiets, is het mogelijk om deze, mits ongebruikt en in originele staat, binnen 14 dagen te ruilen of retourneren. Kosten voor retour zenden zijn echter voor uw eigen rekening.
Wat moet ik doen als ik een product wilt retourneren?
U kunt eenvoudig een mail sturen naar info@kayabike.nl. In het onderwerp van de mail vermeldt u de ordernummer van de bestelling.
In de mail kunt u aangegeven het product die u wenst te retourneren of te ruilen. Graag willen we de reden van de retour weten, echter bent u niet verplicht om dit te vermelden.
Wij mailen u dan de retour procedure. Verzending is altijd voor rekening en risico van de verzender.
Tevens dient u het pakket degelijk/origineel te verpakken en voldoende te frankeren (onvoldoende gefrankeerde post wordt geweigerd).
Ontvangen met schade?
Indien u een product ontvangt met schade, dan moet u dit binnen 48 uur melden bij ons. Indien u de schade van het product later constateert is het voor ons niet meer na te gaan alwaar deze schade door is ontstaan. Let op de fiets mag geen gebruikssporen hebben. Als een onderdeel van de fiets beschadigd is aangekomen verwachten wij de beschadigde onderdeel. Zodra deze binnen is sturen wij een nieuwe op.
Garantie
Fietsenwinkel Schiedam hanteert de garantiebepaling zoals die door onze leverancier zijn vastgesteld.
Over het algemeen heeft u 1 jaar garantie op het frame en voorvork. Op onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn, zoals banden, ketting, achter tandwielen, kabels, pedalen en remblokken wordt geen garantie gegeven. Schades als gevolg van onjuist gebruik, val schade en roest vallen buiten de garantie.
Mocht er iets niet in orde zijn met uw product, dan verzoeken wij u binnen een termijn van 7 dagen contact op te nemen met ons. In overleg wordt er dan besloten hoe uw klacht zo snel en soepel mogelijk kan worden afgehandeld.
Let op: Kayabike zal nooit reparatiekosten/onderdelen van derden vergoeden.